Hoe werkt de ticketverkoop voor de 2021 editie?
Je doet nu alleen een aanbetaling en zal het restbedrag pas hoeven te betalen als we 100% zekerheid hebben dat het festival van de Gemeente Amsterdam en de Rijksoverheid georganiseerd mag worden.
Ruim voorafgaand en uiterlijk 4 weken voor de editie van het Chin Chin Festival 2021 krijg je een code toegestuurd waarmee je dan de daadwerkelijke de ticket minus de nu door jou gedane aanbetaling kan kopen. 
Alle tickets waarvoor geen refund voor de 2020 editie is aangevraagd worden automatische omgezet naar de 2021 editie. Wel zal je opnieuw per email nieuwe tickets met een unieke barcode ontvangen.
Zorg er dus voor dat je 100% zeker bent van een aanbetalings ticket want het zal een legendarische Chin Chin Festival editie worden. De roaring twenties 2.0 in de zomer!

Waarom is deze regeling bedacht?
Net zoals 2020 zal 2021 een bewogen jaar worden waarin het lastig is te voorspellen wanneer welke maatregelen worden versoepeld. Het kabinet heeft aangegeven dat er een hele grote kans is dat er grootschalige evenementen vanaf 1 juli 2021 georganiseerd mogen worden. Wij zitten jaarlijks altijd in de eerste week van juli dus geloven er zeker in dat we dit jaar ons festival gewoon weer mogen organiseren. Wel is er natuurlijk altijd een kans dat het niet door kan gaan en hebben we daarom ervoor gekozen niet direct de volledige betaling voor de tickets door te voeren.

Als het festival niet doorgaat wat gebeurd er dan?
Als we uiteindelijk niet het Chin Chin Festival 2021 mogen organiseren bieden we direct per mail een refund van jouw aanbetaling aan. Je kan dan direct deze refund aanvragen of er voor kiezen de aanbetaling door te schuiven naar de volgende editie. We zullen het aanbetalingsbedrag minus de servicekosten binnen 30 dagen op je rekening terugstorten.